sâmbătă, 17 aprilie 2010

Oameny gai

Acum ceva vreme am scris pe celalalt blog un articol, ironic evident, despre barbatii care poarta strampi.

Dat fiind titlul sugestiv, multe cautari de strampi barbatesti pe google au dus la mine. Iar gay-ii s-au inghesuit sa comenteze. Nu mai putin de 86 de gay!!!!!Postul ala s-a transformat in forum pt gay!

Ia uite ce scrie ultimul....

"eu am purtaat cand am fost mic din aceia de bumbac, de cand am crescut mai mare mama a zis ca nu mai sunt marimi asa mari pt mine, ca numai copii mici si fetele poarta asa ceva, eu fiind mai mic am crezut ca nu am avut net la vremea aceea. acum de ceva tot am vazuta ca poarta si barbatii sau asa zic aici pe forum, va spun sincer ca si mie imi plac ca sunt fini si nu aluneca asa ca izmenele mai luam prin casa cand eram singur, azi fiind mai racoare fost plecat prin oras dupa ce am ajuns acasa luat o pereche de ciorapi de 20 den sub blugi si am mers la plimbare sa vad care este diferenta, si am ramas surprins cand am vazut cat de calduros este chiar daca era doar de 20 den.
dar nu stiu cum sa fac ca mama nu este de acord cu asa. am incercat sa ii zic ca as purta si eu dar nu direct am chemato sa ne uitam pe net ce haine sunt la moda si am intrat si pe unele siteuri cu lenjeri intima care am stiut ca au si ciorapi pantalon pt barbati dar a ramas surprinsa si ma intrebat ca unde am vazut eu asa ceva, barbati sa umble in ciorapi, ca sunt pt femei ciorapii nu pt barati.
sa port fara sa stie iar nu ii bine ca daca nu imi iau si sosete se observa nu o sa port de 20 den cum am facut azi asta a fost de test, dar si la unul de 40 den se poate observa si sa port si sosete nu prea o sa fie comod acuma ca nu este asa frig.
cam ce sa fac? acuma in diminetile aste ar merge mai ales la un pantalon de gala un ciorap de 40 den. dar vreau un sfat pt iarna viitoare.
numai bine"


Goooood! Doamne fereste mai bine!

 Ca sa nu ajunga si articolul asta loc de plasament al povestilor cu ciorapi am incercat sa fac titlul nu forte intuitiv. Facem pariu ca totusi il gasesc?

3 comentarii:

joe spunea...

Lol, n-am inteles nimic din povestea lui.

Iri spunea...

ba cred c-ai inteles. ca nu e coerent. si ca probabil e un mare prost.

citisem prima daca ca n-ai inteles nimic din povestea mea. chiar ma gandeam. :)

Florin Druga spunea...

da si tu linkul de la postarea originala