luni, 19 aprilie 2010

Letitia si realitatea crunta

Fata asta ma irita! Se intampla rar sa nu-mi placa de fata cuiva intr-atat de crut incat sa n-o pot vedea!

Si unde mai pui ca mai mereu troneaza in partea dreapta a site-ului Realitatea, ca deh, ea e mare bloggeritza pe Pandora`s. Unde, apropo, scrie gresit gramatical!

Nu zis sa o trimiteti  la "Frumusete pe muchie de cutit" dar daca tot vedeti ca e toanta si nu stie sa-si puna o poza care sa o avantajeze, faceti-i voi cadou la urmatorul salariu o sedinta foto! (si sesiunea de retusuri inerente din Photoshop)

Am inteles ca Realitatea.net  vrea sa fie consecventa cu realitatea (da, sigur) dar aici nu e cazul! Bloggerii vostri merita sa ne minta ca arata mai bine decat in realitate... e pt o cauza nobila - sa nu ne mai irite noua ochii!

P.S. Acum imi dau seama... si mai are si un nume... wtf, cum sa iti zici Letitia S. Campan??????

4 comentarii:

clara spunea...

aoleu, mai jenant de atat nici ca puteai sa fii

Unknown spunea...

De ce scrii cu rautate?Te crezi mai grozava?Esti invidioasa pe Letitia,se vede.

Unknown spunea...

De ce scrii cu rautate?Te crezi mai grozava?Esti invidioasa pe Letitia,se vede.

Iri spunea...

Da, ai perfecta dreptate. Scriu cu rautate. :)))

Dar tu esti un mare fan al ei, vad. Daca ai cautat-o pe google si ai ajuns pe blogul meu unde nu numai ca ai citit articolul, dar l-ai si comentat.

:)

Da, sunt invidioasa. :)))))))))

Asa e. As vrea si eu sa scriu pe Realitatea, nu?

E clar...