duminică, 25 aprilie 2010

Despre asa-zisa jumatate

... Delia Muresan concluzioneaza cel mai bine:

Nu exista acea “jumatate”, tu esti un intreg care doar va vibra, va evolua alaturi de o persoana cu care esti in comuniune.

Asta apropo de oamenii care intra in relatii sperand sa obtina ceea ce nu au... incredere in ei, siguranta, fericire etc. Si ar fi fost normal sa obtina singuri, prin dialog cu ei insisi.

Iubirea poate ca o sa-ti aduca siguranta sau fericirea pierduta, dar pe acelasi principiu o sa ti le si ia inapoi cand relatia se va sfarsi.  Si-n plus, o relatie in care intri cerand imperativ ceva e o relatie de la-nceput stricata.

Pentru ca devii absurd. Si pentru ca spre exemplu, tu nu ai incredere in tine, ajungi sa ceri asta de la altul dar intr-un mod extrem... ajungi sa ceri dovezi de iubire, sa refuzi a crede ca persoana de langa tine mai are dreptul a iubi si altceva decat timpul petrecut cu tine. Or nu despre asta ar trebui sa fie vorba. In iubire ar trebui mai degraba sa dai decat sa ceri. Nu despre asta este vorba, sa te gandesti la celalalt si nu la tine? Iar el sa se gandeasca la tine si nu la el? Si asa sa se regleze totul?

Imi pare rau doar ca pana si oamenii foarte destepti uita logica atunci cand vine vorba de acest domeniu si se arunca cu ochii inchisi inainte, sperand si gaseasca lipsurile, jumatatile pierdute  in altii cand ar putea in mod foarte simplu sa si le gaseasca chiar in ei... asa cum de altfel e normal.

 p.s. cat de patetic e articolul asta. :)))))) (si nu, nu am probleme. am gasit doar ocazia sa detailez un caz real, de care-mi pare rau.)

1 comentarii:

Anonim spunea...

Bună Ziua
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.
Mulţumesc,
Cu stimă Vlad!