sâmbătă, 8 mai 2010

Tiganul din metrou (besame mucho)

E cred ca pentru a doua oara cand un tigan ma impresioneaza cu adevarat! (Primul era poet... asta e... artist)

IL intalnesti de regula pe ruta Uniirii - Gara de Nord. Se urca in vagon, isi lasa husa de la chitara pe jos si plin de viata incepe sa cante... Besameee, besame mucho. Como si fuera...

Tipul e genial! Pe chip ii citesti fericirea. Si in glas emotia. (Am cautat piesa pe youtube si nimeni nu mi se pare ca o canta cu mai multa pasiune decat el!) Si desi melodia dureaza mai mult de o statie, tiganul nu se opreste si nu se grabeste. Canta pana la ultimul vers. Dupa care da o tura de vagon, multumind.

Cine are chef ii da un ban... Din cate-am observat face vreo 6 lei pe vagon. Oamenii chiar ii intind bani. Pentru ca merita.Pentru ca face ceea ce cu greu se mai intampla in ziua de azi... iti transmite emotie si te lasa cu zambetul pe buze!

Eh, asta cred eu ca se numeste o meserie... Tipul canta si e remunerat. Nu cred deloc ca l-am putea numi cersetor.

Asa ca daca-l intalniti, renuntati la carte, telefon (cum am facut eu azi) sau orice alte preocupari si ascultati-l. Merita! Si daca tot va bucurati, poate il remunerati. :)

P.S. Poate reuseste careva sa-l inregistreze Pun pariu c-ar strage ceva vizionari pe youtube!

0 comentarii: