vineri, 10 ianuarie 2014

Cu ura. si cu multa pula.

L-am intalnit prima data in metrou si l-am privit dual. "Ce sexy esti, incat imi vine sa te fut acum, aici" ii transmitea emisfera mea stanga. Emisfera dreapta insa crea povesti si potentiale razbunari "ce sexy esti, dar daca vei intoarce privirea la gagica din dreapta n-o sa te fut ci o sa te omor." Mi-a zambit, vazand doar partea buna din mintea mea. Pesemne era un om calm si bun. Ne-am sarutat fix inainte sa se deschida usile metroului la Piata Romana si am plecat tinandu-ne de mana spre Mec. Am impartit McMici impreuna si surpriza... amandoi gaseam sanvisul asta dezgustator. Nu stiu cum l-am vrajit, dar dupa o tura prin teranova a decis sa-si cumpere o esarfa, sa renunte la blugii lui jigariti si sa aiba grija de mine cumparandu-mi cea mai scumpa brosa. Apoi ne-am dus la el acasa sa-l ajut sa asorteze esarfa la camasile lui din dulap. El m-a ajutat sa asezonez brosa la pielea mea goala si mi-a aratat un mod unic, sexy si misto prin care se poate lipi direct de san, fara sa te doara. Am facut sex toata noaptea si desi n-a fost sexul la care ma gandeam in metrou a fost bine. Nu ma mai futusem 4 ture pe noapte de la ultimul prieten. Sincer credeam ca o specie ca asta nu mai exista. Spre dimineata mi-a gatit ochuri si cafea amara. Inainte sa plec ne-am dus la dus sa facem un ultim sex inainte de program. Nu stiu ce nu mi-a convenit, dar cat timp ma freca el cu buretele pe spate si ma penetra incet si cu atentie am intors capul spre oglinda. Am vazut brusc o gagica patrunsa de sex si am simtit cum emisfera dreapta (aia cu povestile si razbunarea) nu mai functioneaza. M-am intors, l-am asezat cu fundul pe marginea cazii si l-am futut eu repede si tare, ca sa se termine o data momentul de moarte al emisferei mele drepte. Cand a tipat "esti grozava" si "da-l dracu de sevici, hai sa ramanem sa ne futem pana diseara" m-am reactivat. M-am ridicat de pe el, mi-am luat mina de fata serioasa si m-am dus sa ma spal pe dinti. Erau acolo 2 periute, stand una langa alta, denotand parca evident o conexiune irefutabila intre proprietarii lor. L-am intrebat sec: ai pe cineva si o iubesti mult? M-a intrebat ezitand de unde am dedus asta: din felul cum sunt aranjate periutele, boule, imi venea sa-i spun. I-am raspuns insa ca nu mai conteaza, instinctul feminin m-a facut sa-mi dau seama. Cat timp mi-am periat dintii m-am gandit la razbunare. Cum ma sa imparta un mcmici cu mine si sa nu-mi spuna ca el full-time are pe alta. cum ma sa imi asezoneze o brosa din teranova pe tate, stand pe o canapea care probabil nu era a lui ci a gagicii sale. si oare... unde a fost aia azinoapte cand noi ne futeam pe rupte. Cand am scuipat ultima combinatie de pasta de dinti si sange de la gingii mi-a venit ideea. O sun pe gagica-sa. Ii spun ce a facut porcul azi-noapte. Daca nu-i al meu, macar sa fie al nimanui. Am dat sa ies din baie. El se pisa. Grabindu-se sa-si termine treaba s-a proptit in fata usii, vazandu-ma ca sunt nervoasa si parca dandu-si seama ca am 1 emisfera nebuna. M-a luat in brate, mi-a strans capul in maini mi-a spus serios: daca te gandesti sa-i spui ceva lu gagica-mea n-am sa te mai fut niciodata. Am zambit ca si cum as fi inteles despre ce e vorba... santaj futacios de tipul: iti dau cata pula vrei, dar multumeste-te cu asta, ca daca nu... m-am intors cu curul si i-am spus ca accept schimbul. voi fi un tonomat care atata timp cat e plin de p... tace. am tacut si tac si azi... emisfera dreapta a invatat sa doarma cand e el in preajma. pentru ca in viata uneori faci compromisuri, iar sexul e poate cel mai bun motiv de compromis.

0 comentarii: