joi, 14 ianuarie 2010

Refresh

Nu cred in alimentatia bazata pe carne. Ce poti sa iei bun de la un animal? Forta? Prostia? Retardul?

Acum sute de ani oamenii se mancau intre ei. Ulterior s-a constatat ca asta era cauza pt care creierul lor nu se dezvolta suficient.

Renuntant la canibalism, am ajuns ce suntem astazi. Cred totusi ca putem mai mult.

Renuntand la carne, focusandu-ne pe vegetale putem da creierului sansa sa progreseze.

Imi propun sa mananc sanatos.

Incep cu eliminare carnii (care niciodata nu mi s-a parut a avea un gust grozav - poate doar in shaworma), a sucurilor cu acid si la tot ce tine de fast food.

Ma focusez pe legume si fructe. Minim un fruct pe zi sau minim o leguma pe zi.

In paralel consum sirop de catina, o luna. Am inceput sa zicem de o saptamana, mai am 3 (pana pe 4 februarie)

Si fac sport. Zilnic.

Aaa. Mananc cat simt nevoia. Dar nu mai mult de-atat! :) Oricum, n-am avut probleme la capitolul asta.

Ce astept? Sa devin mai vie! Astept o minte limpede si vioaie si un corp ager! O stare de spirit optimista si o fata vesela si luminoasa. Astept un stil de viata!

De fapt nu astept si sunt pe cale sa ating! Pentru ca vreau. Si pentru ca... eu pot, eu sunt magician.

Refresh!

P.S. Notez aici progrese zilnice! ;)

1 comentarii:

acuvio spunea...

Dumnezeu a construit omul ca pradator. Are ochii orientati frontal, nu poate sintetiza 2 aminoacizi pe care trebuie sa si-i procure prin prada din regnul animal.Se poate supravietui fara carne dar ii trebuiesc neaparat produse de origine animala minim lactate si oua. De asta si regimurile sunt lactovegetariene.