sâmbătă, 29 octombrie 2011

Pinguinii dintre noi

Ma cheama Cora si sunt un pinguin de la Polul Sud. Ma machez zilnic si ma vad cu fetele mele macar de 2 ori pe luna. In restul timpului stau cu John, pinguinul meu salbatic. Sau ma rog, stateam...

Pana cand Alf a aparut. John si cu Alf erau prieteni. Inotau mereu impreuna. Si faceau sotii in apa. Insa niciodata ca in ziua aceea! Parca vad si-acum in fata ochilor cu Alf i-a atins aripa iubitului mei. Si vai cat am plans! La noi, in lumea pinguinilor atinsul aripii e semn de iubire. Alf il iubea pe John. Nu stiu ce m-a derajat mai tare - ca iubitul meu pingui ma insela, ca o facea cu un barbat si deci ca era gay, sau ca n-o sa mai am pe nimeni alaturi si fetele mele o sa-mi zica ca n-am fost in stare sa mi-l tin aproape

Cert e ca din momentul ala am inceput sa inteleg - de ce se vedea el atat de des cu Alf, de ce ii placeau maslinele - evident pentru ca si lui Alf ii placeau, de ce intarzia o jumatate de ora cand venea de la serviciu si de ce ma lasa sa il pup numai pe obrazul stang (sigur dreptul era dedicat lui Alf).

Am plans, am plans mult si am incercat sa-l tin aproape. Dar cum sa fac asta? Daca el il iubea le Alf? Ajunsesem sa cred ca atunci cand ma ia in brate o face doar pentru ca in spatele meu se afla Alf si vrea sa-l vada mai de aproape.Ajunsesem sa renunt la cadourile pe care mi le facea gandindu-ma ca de fapt el vroia sa i le daruiasca lui. Chiar si cand m-a invitat in China am zis pas. Daca cumva era tara preferata a lui Alf si John imi cere sa merg cu el doar pentru ca nu putea sa ma lase acasa?

Le-am spus fetelor prin ce trec si mi-au recomandat sa lupt pentru el si sa-l recuceresc. Atunci mi-am amintit de Nela. Pinguina mea preferata din scoala. Am chemat-o la o cafea si am rugat-o sa se dea drept prietena mea. I-am spus lui John ca mi-am descoperit vocatia... imi plac femelele si ca ar fi frumos sa iesim toti 4 la o cafea... Eu, Nela, John si Alf. El s-a uitat crucis la mine si nu m-a inteles. Eu speram ca asa sa ma aprecieze mai mult si sa accepte cel putin sa fie si cu Alf dar si cu mine dupa cum eu as fi incercat sa fiu si cu el dar si cu Nela.

Cand ne-am vazut la restaurant ceva s-a intamplat... Alf a inceput sa respire greu si sa-si bulbuceasca ochii in stanga si in dreapta. Apoi l-am vazut ca pleaca si se cearta cu chelnerul, izbind in masa si strigand "eu vreau acum". Peste 5 minute am inteles. O florareasa s-a oprit la noi la masa, iar Alf a luat cu dintii un trandafir. I l-a dat... Nelei. Nu intelegeam nimic. Vrea sa mi-o fure si pe ea? Eram rosie toata. Pinguin cu fata rosie.

John s-a uitat la mine cu un strat gros de iubire.Cand m-a luat in brate, era atat de pufos! Mi-a soptit la ureche ca sunt atat de draguti cei doi si ca am putea sa-i casatorim noi. Brusc am zambit. Nu o mai facusem de cand am aflat ca John e cu Alf. Atunci mi-a trecut pentru prima data prin minte ca ar putea sa nu fie asa... Si l-am intrebat, John, tu... El m-a pupat si m-a facut sa tac. L-am strans tare in brate si am inteles ce proasta sunt... John si Alf nu au nimic... nu sunt impreuna. e doar paranoia mea.

Am pufnit in ras. Cum sa cred asta? Ce, Alf nu putea sa-l atinga cu aripa din greseala? Am devenit nervoasa. Prin ochi mi-au trecut toate momentele si cadourile pe care le-am refuzat in perioada asta. Sa nu ma duc in China cu John pentru ca ar putea sa fie tara in care Alf ar vrea sa calatoreasca? Sa refuz eu bomboane, tricouri si brose pentru ca poate ii erau dedicate lui? Oooof... pinguina proasta si indragostita ce sunt!

John m-a pus sa ma uit in ochii lui si mi-a zambit. Asta ai crezut tu despre mine? Pe semne ca ma iubesti. Poate prea mult. Copil mic si prost. Sa iubesti nu inseamna sa te prostesti! Cat timp am stat departe unul de altul? Doua saptamani? Ia hai acasa sa-nvatam ce-i cu iubirea...


0 comentarii: