duminică, 24 ianuarie 2010

Daca vrei, poti!

Imi era pofta de o shaworma de vreo 2 zile. De fapt de sosul din shaworma. Dar cand ma gadeam la carnea din ea, nu-mi mai venea sa mananc.

M-am impulsionat sa renunt la ideea de a-mi cumpara una caci ar contraveni intelegerii... no meat.

Si ca sa nu renunt cu totul la idee am dat azi fuga la supermarket de unde am luat tortillas, sos de maioneza si cartofi. Am adaugat varza, legume mexicane si ketchup si a iesit super shaworma. Fara carne! :)

 Daca vrei, poti!

3 comentarii:

joe spunea...

Exemplul bun era daca renuntati la gand in intregime.

Iri spunea...

exemplul bun e sa te descurci... in functie de ceea ce iti propui. :P

iar eu mi-am propus no meat, no cola, no carbogazoase.

stiu, tre sa renunt si la maioneza. noroc ca nu mananc decat rar...

Wpsilon spunea...

Super tare :D adevărul e că şi noi am început să cumpărăm ingredientele separat şi să ne facem propriile shaorme. Şi au ieşit de 10 ori mai bine ca alea de la rotiserie.